Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~vangocha | użytkownik

imię i nazwiskovanGocha adresUK zarejestrowany27.05.2008 @20:23:32 ostatnio na stronie07.10.2017 @20:05:09
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.gdart.co.uk
digarty105 komentarze500 posty na forum2

komputer / sprzęt
pedzle i zapal ;D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~pariss90    24.01.2009 @10:53:21
dzieki tyle ze nie potrafie na ta stronke wejsc co podalas hmmm masz jakis inny dostep a moze znasz autora tamtego obrazu
~pariss90    24.01.2009 @00:03:34
kurcze nie umiem tam wejsc na tego linka hmmm ;/
~niesia    24.01.2009 @00:00:02
dziex
~pariss90    23.01.2009 @23:57:46
dzieki wielkie heh francuskiego to ja niestety nie znam ;/ pozdrawiam !!!
~pariss90    23.01.2009 @23:45:17
witAm!mam pytanie odnosnie twojej pracy"paris" robilas na podstawie jakiegos obrazu, zdjecia czy wyobraznia? poprostu lubie tematyke Paryza.
'krakremija    18.01.2009 @12:43:30
współczuje braku dystansu
~MartaLemuria    17.01.2009 @11:07:02
swietny nick
~MartaLemuria    17.01.2009 @11:07:02
swietny nick
~BartPikonArt    12.01.2009 @09:45:56
lot of thanx za odwiedziny & bardzo pozytywne komentarze...
~vangocha    08.01.2009 @19:46:52
no i o to chyba powinno tu chodzić
~zitkala    05.01.2009 @19:39:03
dziękuję serdecznie za odwiedziny i wszystkiego dobrego w nowym roku
ostatnio edytowane: 2009-01-05 19:39:47
_______
w tej cichej rozmowie....
~Cedrella    02.01.2009 @22:52:35
dzięki piekne za komentarze i szczęśliwego roku życzę
~badalabandalad    02.01.2009 @12:00:14
dzieki i nawzajem
~Nataliakrytyczka    02.01.2009 @10:24:37
czemu od razu nieładnie? bo nie mają się za co mścić? kiedyś wstawiłam :D
fajna galeria, szczególnie ostatni rys
_______
Walczę z kółkami wzajemnej adoracji.
Ludzie uwielbiają sie pluć za niskie oceny. Mam to gdzieś...
Zanim napiszesz mi privat , zastanów się, po co piszesz (bo prawie nigdy nie masz racji)
~czornyy    31.12.2008 @16:48:24
Dziękuję pięknie za wizytę i pochlebne słowa. A prace.. raczej nie sprzedaję, kilka rozdałem.. trochę tak egoistycznie, chowam je dla siebie Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku
~zitkala    31.12.2008 @11:53:44
dziękuje za odwiedziny
_______
w tej cichej rozmowie....
~becialek    28.12.2008 @19:37:09
dziękuję pięknie
~dlugowlosy    04.12.2008 @02:49:09
dzieki za ocene
_______
skomentowalem Twoja prace, nie oczekuje tego samego od Ciebie ... precz z wszechobecnym rewanzem ocenowym ... zyje w pubie, szklanke podnosze tylko kiedy barman przeciera bar
~LGregor    29.11.2008 @02:03:05
Biorac pod uwagę kolorystykę, technikę, umiejętności manualne, dobór tematu oraz walory estetyczne dzieła sztuki doszedlem do wniosku iż jesteś, doskonalym materialem do "obróbki plastycznej". Mówiąc krótko, dyplom z malarstwa masz w kieszeni. Niech nie rozpiera cię jednak duma przed tobą jrszcze sporo spalonych blejtramów. Połamania pędzla.
~riko36    27.11.2008 @00:33:53
to byl oczywiscie zart co do kupna - mam nadzieje ze nie urazilem Cie - ocena jak najbardziej prawdziwa oddajaca odczucie
_______
Rysiek Suski
~joanzys    13.09.2008 @12:11:54
Dziękuję Ci pięknie!!! Ode mnie również dla Ciebie serdeczne pozdrowienia!!!
~badalabandalad    11.09.2008 @16:09:14
witam w grupie "Luis Royo"
~Kimiko16    19.08.2008 @09:15:05
2 dni z przerwami na sen i obiad
Pozdrawiam i zapraszam częściej :D
~Trine    11.08.2008 @19:40:53
dzieki :D!
~Shaki    08.08.2008 @10:15:17
Widać, że nikt o dobrym kadrze nie myslał ;] A co do mojego zdj, uważam, że jest dobre
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt